Friday, July 2, 2010

pagi yang kelam kabut


ntah la hari ni pagi yang kelam..aku nak bersiap menuju ke Shah Alam,sebab 5hb ni dah mula kuliah..aduhh rasa cam malas melanda diri..Alkisah pagi ni sunggug kelam,dimana mak aku terlupa nak turunkan tiub penyalur mesin pembasuh,apa lagi banjir la rumah ngan air sabun..bayangkan nak lap air tu sampai kering terpaksa la angkat tikar getah nanti takut busuk pulak.tapi yang pelik aku tak tolong plak sebab bangun2 tadi dia dah kecoh satu rumah air dah penuh..blurrr...bukan taknak tolong tapi ntah mood aku ke arah barang2 yang tak siap lagi..aku basuh kipas,lipat kain,kemas barang,cari tilam..nak masuk umah sewa..so ni la preparationnye..kata nak bertolak kol 11 ni dah kol 11.48 pg..takpela jap lagi aku yang drive ke rumah kakyan...aku nye barang mmg dah ade dalam beg..so tinggal nak mandi dan makan je..kesian lak tgk mak,tapi bila die lap sambil mulutnye membebel membuatkan aku cam sakit telinga..biasala orang tua,nanti kita pun akan menempuhnya juga..pape pun nak g setel balik kerja2 yang sisa ni..chow--

0 comments:

Post a Comment

for share

jijie88. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails