Monday, October 25, 2010

maid maiden-tuesday


asslamualaikum..selamat pagi...
tiba2 smlm teringin lak nak post pasal komik baru aku ni..
actually aku adalah mgumpul komik sejak dari sekolah lagi....
skarang masih peminat tp...dah kurang dan jarang2 skali baca....
yela sibuk dgn tugasan, projek dan lain2 di kampus...
dan bukan semua komik aku suka...genre komik aku adalah yg berwarna (sbb bila baca jari rasa selesa),kisah cinta, dan cerita fantasi yg semacam realiti (bukanla doremon yg terang2 karutnya)
tp aku still hormati kwn2 penggemar komik mcm tu (det. conan,dragon ball,etc..)
aku paling suka komik hasil contengan BEN...

tapi yg ni karya si KAORU...
maid maiden-tuesday


kat kampus aku ade sebilangan kawan yg ade hobi macam aku..
seronok kadang2 tukar komik..dan baca
cumanya masa yg menjadi penghalang....

diorang ni mmg penggemar komik sejati...sbb semua jenis komik diorang layan
wahai cik kinah,syakirah....aku dah ade MAID MAIDEN -TUESDAY
*hari tu yg korang baca MONDAY kan...rasa nak baling je sbb bersirikan...
biasa la gimik si penulis komik...

TAPI aku tak hampakan diri aku,aku dah beli pun...


SO klu korang nk baca ckpla...
sbnarnya aku dah lupa storyline MM-monday...
hurmm...seingat aku dah 1sem berlalu aku beli...

tapi aku xsabar nak baca...sbb skrg musim exam...so letak tepi dulu...
sbb edisi WEDNESDAY lambat lagi nak kluar...



MAKA...kepada yg ade hobi cam aku..check it out...
pada yg dah tak tau nak wat pe....
try la baca......dr korang buang masa kan...at least bley gelak dan seyum sorang2...

P/s:seronok layan komik....rasa cam ade dalam cite tu je (berangan)

jumpe di lain entry.......wassalam

0 comments:

Post a Comment

for share

jijie88. Powered by Blogger.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails